Stratégia tvorby webu

Vytvoriť nejaké webstránky nie je problém. Dnes často vznikajú firemné weby tak, že firma zadá nejakému štúdiu vyrobiť "prezentáciu" na internete za pár tisíc. Čo by sme tam tak asi mali dať? Názov firmy, logo, adresu. Otváracie hodiny a čo predávame. Možno fotku budovy, kde sídlime. Uvítanie zákazníkov…

No takýto prístup je dosť nekoncepčný. Iste, vznikne akási firemná vizitka. Ale vizitky treba rozdávať! To je na webe škoda.

Skúste pred návrhom webu skúmať, ako by sa to dalo spraviť celé tak, aby váš firemný web našli ľudia celkom sami. Nie na základe vašich rád, prosieb, či reklamy. A keď ho nájdu, aby sa z neho dozvedeli práve to, čo ich bude zaujímať. Ceny, parametre. Taký web vám ušetrí čas a získa peniaze.

Stratégia je pritom prostá – skúste sa spýtať: načo bude potrebovať web môj návštevník? Nájde tam to, čo potrebuje?

Doménový názov je to, čo budete používať všade. V reklamách, čo dáte na vizitky, plagátiky a podobne. Malo by to byť niečo, čo je:

Napíšte komentár

Tipy na knihy

Tento web píše a prevádzkuje © Miro Veselý |  mv@mix.sk  |  facebook  |  google+  |  instagram  | 

Dozvedeli ste sa niečo užitočné? Pomôžte vašim priateľom nájsť tieto stránky. Zdieľajte ich.